“Не існує реального початку процесу проектування для Греммі” (дизайнер освітлення)
Дизайнер освітлення Джон Куснер з Full Flood, головний художник Брайана Дж. Стоунстита та дизайнер освітлення Роберта Дікінсона часто працюють разом.
“Ми супроводжуємо один одного протягом багатьох шоу з нагородження, які ми проектуємо разом,” – говорить він.
“Для Греммі продюсер приймає рішення чи буде нове обладнання, і ми відштовхуємось від цього. А потім потрібно докласти чимало зусиль в те, як буде виглядати кожен виступ”.
58-а річниця премія Греммі
Подія транслювалася в прямому ефірі із Staples Center в Лос-Анджелесі в понеділок, 15 лютого 2015 року.
Куснер додає: «В останні роки більшість артистів приходить зі своїми креативними директорами, які мають власне уявлення про те, чого вони хочуть. Якщо продюсери приходять до згоди, ми бачимо, як ці ідеї вписуються в декорації Греммі. Скільки є вільного місця, які виникають обмеження за розміром для того, що може в’їжджати виїжджати або підвішуватися”.
Робота з освітлення
Дизайнери освітлення починають з основного світлового плану, який на їх думку може забезпечити різні візуальні образи за допомогою одного комплекту обладнання.
“Ми додаємо те, що вважаємо необхідним для кожного окремого виступу. Іноді перемішуємо наш пакет оснащення для підлоги, сподіваючись надати кожному необхідний гарний образ” – каже Куснер.
“Цього року ми зробили цілий ряд різних образів, від простого оформлення для Адель, коли використовували лише світильник 20kВт прилад Mole-Richardson, у порівнянні з Lady Gaga, де було все, починаючи від роботизованої клавіатури, проекції на обличчя та проекції, що імітує 3D-середовище”.
Коли живе шоу в Лос-Анджелесі підключалося до театру Richard Rogers в Нью-Йорку для відкриття номером з Гамільтона, глядачі в залі дивилися на кілька екранів. Постановник хвилювався, що аудиторія буде захоплюватися подіями на екрані в Staples Center. Тому затемнили сцену і перейшли до перегляду нижнього відео. Акцент був зроблений на затемнені екрани в залі.
В цьому році найбільшою відмінністю було використання для нових прожекторів PRG Best Boy Ground Control Spots.
“Вони стали гігантським успіхом”, – розповідає Куснер. “Шість з них ми використали з приладами Best Boy. Оператори були під сценою у заштореній кімнаті, тому їх не турбувало, якщо хтось хотів подивитися на них. Оператори були в захваті. Це одна з найбільш розумних речей, яка з’явилася в галузі в цьому році”.
Для Греммі, реальною проблемою є освітлення 20 учасників в дуже короткий проміжок часу та надання кожному власної ідентичності.
Куснер віддає належне трьом програмістам шоу:
- Патріку Бузер (ETC Eos консоль)
- Енді O’ Рейлі
- Райан Танкер (PRG V676 консоль).
“Вони повинні сидіти и постійно змінювати естетику музики протягом трьох з половиною годин. Їх робота відбувається постійно”, – пояснює він. “Вони зайняті з першої хвилини шоу, реагуючи на обставини у прямому ефірі. Вражає те, яку кількість музики вони інтерпретують протягом шоу”.
Дует дизайнерів освітлення Дікінсон і Куснер розробив свою стенографію протягом багатьох років спільної роботи.
“Він робить загальний огляд речей в той час, як інша частина нашої команди збирає всі деталі”, – пояснює Куснер.
“Це нечистий розподіл на цьому шоу, особливо з огляду на швидкість, з якою все відбувається. Саме тому Full Flood працює настільки добре; ми маємо досвідчену команду людей, які заповнюють всі слоти”.
Посилання на джерело: http://livedesignonline.com