Мадрид, Іспанія – Clay Paky Sharpys знову зіграли важливу роль в інноваційному епічному шоу, створеному художниками по світлу Marshmallow Laser Feast (MLF) і дизайнером світла Метью Баттоном, які зробили сенсорний спектакль для Lexus Europe разом з всесвітньо відомим will.i.am.
Технологічна майстерність шоу для рекламної кампанії Lexus NX SUV просто вражає. Will.I.Am в танці лазерних променів під час його хітового #thatPOWER, де він використовує три Lexus NXs на перекритому іспанському шосе з встановленими 350-ма лазерними датчиками руху та Sharpys. Непростою задачею для зірки було направляти три авто, синхронізуючи ритм треку з променями.
«Фантастична якість променю була основним критерієм у виборі саме Sharpy» – пояснює Баттон. «Ми використовували їх в проекті для Castrol у гонках суперкарів, і впевнилися в їх супер швидкості і ефективності для подібної концепції.»
Компанія PRG надала 160 Sharpys, які були змонтовані на 8-ми 40-тоних кранах з траверсами. Кожен кран тримав навантаження ферм, з’єднаних між собою в одну лінію.Цей перфоменс був виконаний і відзнятий за одну ніч і набрав більше мільйона переглядів на YouTube на сьогодні.
Sharpys були встановлені з певним кроком, та працювали дуже добре» – каже Баттон. «Ми тільки повинні були зробити незначні налаштування їх розстановки».
Баттон і команда MLF на чолі з креативним продюсером Марком Логом і художником по світлу, режисером Барні Стілом, застосували Sharpys в ролі перетворювача протоколу ArtNet в DMX. Ethernet сигнал приходив на Sharpys, які далі трансформували і передавали його в DMX лінію.
«Вся система була додатково про дубльована по Wi-Fi, яку нам використовувати не довелося» – говорить Баттон. «Sharpys виявилися дуже надійними, не дивлячись на жахливий шторм з вітрами в 22 м/с і палюче іспанське сонце під час монтажу. Всі були надзвичайно задоволені результатом.»
Посилання на джерело: http://www.claypaky.it
Відео перфоменсу