Британський дует Pet Shop Boys відправились в тур Super – на підтримку 13-го однойменного альбому.
Учасники групи Ніл Теннант і Кріс Лоу почали тур з 4-місячних репетицій. Шоу Inner Sanctum провели в Королівському оперному театрі (лондонському Ковент-Гардені), перш ніж робити зупинки в Північній, Південній Америці та Європі.
Творці Inner Sanctum та туру Super
- Дизайнер: Ес Девлін
- Художник по світлу: Роб Сінклер
- Художник по світлу і програміст: Бен Кеш
- Дизайнер лазерного шоу: Ендрю Тернер (ER Productions)
- Відео/мультимедіа компанія: Creative Media
- Креативний директор: Джек Джеймсон
- Продакшн: Джеймс
Дизайн шоу – від простого до приголомшливого
Зображення обкладинки альбому Super – дисплей жовтого кольору та круглі емблеми різних кольорів на білому фоні. Цей мотив стає центральним пунктом дизайну живого шоу.
Проста ідея буквально оживає під впливом освітлення, лазерів та проекції. Двогодинне шоу стає легендою.
Початкові концепції дизайну прийшли з розмов між Девлін, Теннант і Лоу.
Super це глибина, яка знаходиться на поверхні. І заснована на цьому принципі (Девлін)
Робота із застосуванням конструкцій світлодіодних кілець, проекцій і лазерів створила приголомшливий і дивовижний фон для “басового серця шоу”.
Сприйняття 2D і 3D елементів працюють одночасно. Чарівні світлові кільця відображаються через напівпрозорий шар пластику. На кільця накладаються проекції і лазер.
Глядачів дуже складно вразити візуально (Девлін)
Їх очі вже звикли до звичайних прийомів дизайнерів. Тому вони стають стійкими до ефектів. Поєднання скульптурних елементів з графічною проекцією створює цікаву комбінацію фідбеку від аудиторії.
Девлін вже працювала в Королівському оперного театрі. Але ніколи раніше – в контексті поп-шоу.
Вона говорить, що її улюблений момент в шоу – коли світлодіодні кільця пролітають повз один одного, тягнучи за собою тіні. Це один з багатьох розумних і дивовижних результатів ідеального поєднання усіх елементами в турі Super.
Насправді, я отримала масу задоволення стоячи на своєму місці і танцюючи протягом усього шоу.
Я насолоджувалась масивом лазерів , що охоплював всі декорації (Делвін)
Концентричні кільця
Центральний елемент дизайну для туру Super – серія концентричних, алюмінієвих кілець, побудованих Total Solutions Group.
- Кільця підвісили на авансцені від найбільшого (2 м в діаметрі) до найменшого (50 см)
- В резиденції Королівського оперного театру було 5 кілець, 4 з яких використовуються в турі
- Встановлені на кільцях RGBW світлодіодні прилади, змінюють колір кілець
- Total Solutions Group створили кільця, з розбірною конструкцією для турів.
Освітлювальний підвіс
Світлодіодні кільця доповнював освітлювальний підвіс, що складався з:
- TMB Solaris Flares для яскравих кольорових цільних блоків в диму
- Martin MAC Viper Performance призначений для жорсткого бокового освітлення
- MAC Viper Profiles для об’ємних променів
Основа дизайну II акту
Інша основа дизайну – проекція в 2 шари. При цьому прийомі передні екрани дозволяють зосередитись на виконавцях.
Основна проекція поверхні II акту – тканина.
- Напівпрозора, матова поверхня для проекції створює блискуче, м’яке, дифузне світло позаду неї
- Матеріал дозволяє передній проекції бути яскравою
- Через цю поверхню розсіяне світло від світлодіодних кілець зливається разом з проекцією. Це створює художню взаємодію.
Художники по світлу дуже тісно працювали з відео відділом, щоб зв’язати кільце і зміст разом.
Обладнання, яке робить Super – супер туром
Creative Media використали:
- 6 проекторів Panasonic PT-DZ21K 20000 люменів. Це створило приголомшливі візуальні ефекти з сумішшю лінз.
- Медіа-сервер SAMSC Catalyst V5.
- Медіа-сервери на Mac Pro 6.1 з вихідними синхронізованими кадрами HD-SDI сигналів від Apple.
- MA Lighting М.А.2 контролював сервери по Art-Net.
- Під час репетицій, Адкінс використовував Blackmagic Design Hyperdeck Studio Pro для запису таймкоду. Це допомогло всім точно синхронізуватися.
- Пристрій Timecode Changeover Device, розроблений на замовлення в компанії Really Creative Media’s. Для моніторингу та керування тайм кодового сигналу на всіх пристроях, навіть нальоту.
- Catalyst, MA2 і 6 невеликих, але потужних проекторів допомогли зберегти цілісність дизайну шоу.
Ефект ареолу на сцені – не випадковість
Кінцевий шар являє собою лазерний дизайн від ER Productions, який є невід’ємним інгредієнтом будь-якого PSB шоу (Кеш)
5 лазерних систем відображаються на світлодіодних кільцях. Вони дають глянцеву, анімаційну, електричну і мерехтливу обробку. Для того, щоб отримати максимальну віддачу від лазерів, вкрай важливо дати їм можливість “дихати” в шоу з освітленням.
Відображення лазерів на кільцях через проекційну поверхню також дозволяє команді створити ефект ареолу на сцені для деяких пісень.
Відкриття шоу
Для відкриття шоу музиканти з’являються на двох білих сферах, через які йде масивне силове поле лазерів.
ER використали:
- 8 нових ВВ3 лазерів
- 6 Cyclone 18WRGBBs для відображення на кільцях
- 2 Excellent 21
- 3 Tripans (Lightline)
Створення ідеального балансу між арт-інсталяцією та поп-музикою є складним завданням. Але наш лазерний технік/програміст Том Валліс і лазерний дизайнер/програміст Ендрю Тернер зробив видатну роботу, як завжди.
Надувні костюми
Останній несподіваний елемент шоу – надувні костюми. Це десятки танцюристів, які заповнюють сцену наприкінці Inner Sanctum.
Як для Королівського оперного театру, так і гастрольних шоу, згори спускаються гігантські надувні кулі на сцену.
Химерний, барвистий і радісний – це шоу Super
Lighting plots
Джерело: http://livedesignonline.com