USA – NBC продовжує володіти франшизою на телевізійну трансляцію театральних вистав у прямому ефірі. В тому числі на останню постановку “The Wiz Live!”, яка привернула увагу 11,5 млн глядачів та отримала схвалення критиків з самого початку.
Візуально приголомшливе шоу з дизайном освітлення від Аллена Брантона, обрало прилади Clay Paky Alpha 800 Profile та Sharpy.
“The Wiz Live!”
“The Wiz Live!” під керівництвом Кенні Леона і Метью Даймонда після “Пітер Пена” та “Звуків музики” продовжує серію телевізійних трансляцій у прямому ефірі театральних постановок на NBC.
“The Wiz” оновлює класичну історію “Чарівника країни Оз” з Африкано-Американськими виконавцями, а глядачі дивляться, як маленька Дороті, унесена торнадо, подорожує по дорозі з жовтої цегли до країни Оз, а потім знаходить дорогу додому у Канзас.
Бродвейське шоу на телебаченні в прямому ефірі є свого роду “гібридом телебачення та театру”, зазначає Кевін Лоусон , один із трьох дизайнерів освітлення разом з Феліксом Перальта та Дарреном Лангером.
«Зазвичай важко знайти шоу за сценаріями в прямому ефірі на телебаченні. З телевізійними випусками ви протягом трьох-п’яти днів то тут, то там. Разом з ‘The Wiz Live!’ ми відвідали Grumman Studios у Бетпейдж на Лонг Айленді, і проводили репетиції протягом семи тижнів перед виходом у ефір. Ми мали велику кількість часу!”
Технічні особливості постановки
Лоусон пояснює, що обидві попередні театральні постановки у прямому ефірі від NBC використовували кілька звукових павільйонів. Наприклад, піратський корабель та епізоди у Неверленді для “Пітер Пену”, були побудовані на окремих сценах.
“Вирішили зробити “The Wiz Live!” найбільш театральним з того, що колись відбувалося на сцені. Була встановлена мальовнича світлодіодна задня стінка, та три світлодіодні портали, які відкривались та закривались й велика кількість автоматизованих декорацій, пересувалися туди-сюди.»
Брантон та його команда з дизайну освітлення співпрацювали з художником-постановником Дереком Маклейном для створення атмосфери та шукали кожну сцену.
“Він робив гарну візуалізацію для кожної сцени, потім ми працювали з піснями, щоб додати динаміки”, – розповідає він.
“Оз було фантастичним місцем, але Кенні Леон хотів дотримувались певних правил: Не можна робити щось, тільки тому що це має крутий вигляд – воно повинно бути обґрунтовано певними чином. Це більш поєднує речі з персонажами і змушує вас повірити в історію “.
15 камер записували живу постановку, щоб зробити ретрансляцію перед Різдвом.
“Ми повинні були бути гнучкими з освітлювальним обладнанням, щоб мати можливість освітлювати всіх акторів та декорації”, – розповідає Лоусон.
“Оскільки не було глядачів, запрошених у студію, та всі співали наживо, тому, все на знімальному майданчику повинно бути тихим. Саме це впливало під час нашого вибору приладів. Ми не могли використовувати такі прилади, які б працювали над головою як реактивний двигун.»
Постачальник освітлення Atomic Lighting проводив тести у штаб-квартирі в місті Літіц, Пенсільванія, щоб порівняти можливі приладів для шоу.
“Вони вимірювали у децибелах рівень шуму вентилятора, прилади в режимі спокою та роботи – де вони знаходяться у спектрі шуму”, – пояснює Лайсон.
“Це таки речі, на які ми не звертаємо уваги під час прямих трансляцій рок- шоу або присудження нагороди, але для маленької сцені з виконавцями, які співають наживо, це мало вирішальне значення.”
Випробування Atomic показали, що рухомий формувач променю Clay Paky’s Alpha Profile 800 рухається “неймовірно тихо. Це було те саме світло з різким краєм, яке ми шукали, і той факт, що світильник був невеликим і тихим, робив його найкращим,” – говорить Лоусон.
“Він став нашою робочою конячкою серед світильників”.
Брентон і його команда розгорнули 60 Alpha 800. “Вони були заднім світлом для декорації всюди, габаритними вогнями на вежах, низьким підсвічуванням для танцювального майданчику і верхніх ферм”, – зазначає він.
Були обрані також двадцять світильників Sharpys. Кількість Clay Paky складала приблизно половину загального числа автоматизованих приладів на шоу.
“Для кожної постановки ми намагаємося знайти більше варіантів використання Sharpy”, – розповідає Лайсон. “Всі бачили його відомі олівцеві промені,і ми також використали їх у балеті “Смарагдове місто”, який був поставлений у нічному клубі за допомогою Sharpy та в режимі Sharpy.
“Однак ми також часто використовували Sharpy з фростом та гобо, фарбуючи декорацій гарним високоякісним освітленням, яке пробивалось через інше оформлення”.
Франческо Романьйолі, регіональний менеджер Clay Paky у Північій та Латинській Америці додає: “Це був проект високого рівня, ми раді, що стали його частиною. Команда дизайнерів є дуже досвідченою і ми вітаємо їх!”
Посилання на джерело: http://www.claypaky.it