Після чотирирічної перерви Faithless знов вирушив у гастрольний тур у 2015 році. Вони святкують 20 років з моменту створення групи в гарячі 90-ті. Коли рейв-культура стала визначальним музичним жанром наприкінці 20-го століття.
Дизайнер світла Енді Херст був запрошений створити візуальну концепцію. Прокатна компанія HSL з Блекберну надала освітлювальне обладнання, в тому числі High End Systems SHAPESHIFTER C1, система управління світлом HOG та медіа-сервер Catalyst.
28 SHAPESHIFTER були розставлені по авансцені на штативах і на підлозі, щоб забезпечити ще один ярус потужних світлодіодних джерел світла.
Енді коментує : “Я обрав цей прилад тому, що хотів отримати багатогранні промені всередині та навколо групи, і ці 28 приладів дали мені 196 променів світла. Прилад ідеально підходить для танцювальних виконавців, оскільки надають багато енергії та мають чудові вбудовані макроси.
Вони дозволили мені зробити багатокольорову заливку групи, а також надали мені грандіозні світлові ефекти з індивідуальним контролем над кожним сектором “.
Цифровий циферблат «88»
У своєму дизайні Херст також використав LED планки Martin VDO Sceptron 10, які були змонтовані на спеціальних конструкціях, щоб створити гігантський цифровий циферблат «88».
Великі цифри були ідеєю, яку Енді. Члени групи Сістер Блісс задумали втілити, щоб створити щось відмінне від звичайного відео з великими екранами. Вони відображають те, що відбувається на сцені.
Коли почався діалог з Енді, він припустив, що значно низька роздільна здатність LED може бути використана для цілого ряду різних візуальних елементів, в тому числі щоб написати нову назву альбому – 2.0.
Технологія ідеї
Прилади VDO Sceptron 10 отримували відео контент, який створив Comix. Через медіа-сервер Catalyst від консолі управління світлом Hog 4 Full Boar, якою під час гастролей керував Річард Ларкум. Відеоматеріали були абстрактними та органічними, що чудово створювало таку естетично несюжетну атмосферу, яку хотіла бачити група.
Херст має колосальну кількість продуктів Hog 4, в тому числі чотири Full Boar 4, чотири Road Hog 4, Nano 4 та чотири DP8000, а також Fader Wings, Super Widget і т.д.
Він каже: “Я і мої оператори, використовують консоль управління HOG для всіх наших шоу та фестивалів». В 2016 році це також робота з Faithless, Prodigy та півдюжини інших великих турів і фестивалів.
Для Faithless, Енді також хотів мати інтенсивне лазерне шоу – як для повного впливу, так і для використання в якості альтернативного ефекту, який був іншим та свіжим, вирішивши розмістити 25 x Beam Bursts та 28 x Lazer Blades на різних фермах, декілька18Вт-них RGB на підлозі задньої частини – все це забезпечували ER Productions. Система управління Pangolin lazer також керувалася за допомогою Full Boar.
Керівником проекту та координатором з боку HSL був Джордан Хенсон . Компанія також поставила дві передні ферми для слідкуючих приладів та члени команди Стів Блісс і Джон Трінкас, який приєднався до Річарда у гастрольному турі, що почався з репетиції та концерту на Rockhal в Люксембурзі в травні і тільки що завершився на аренах Великобританії.
Масовий успіх туру віддзеркалився на популярності нового альбому, який став хітом номер один в британських чартах й довів, що ще є досить багато прихильників однієї з найбільш захоплюючих та оригінальних електронних груп.
Посилання на джерело: https://www.highend.com