Дизайнер освітлення Метт Ардайн використовує 1200Вт прилад під час 3-денної відео зйомки у Лос-Анджелесі.
Під час зйомок фільму дуже часто освітлювальні ефекти створюються елементами, які насправді є зовсім не такими, якими їх бачить глядач. Можна використовувати різні прийоми, щоб приховати освітлювальні прилади без жодного натяку на те, що насправді є у легендарному рукаві дизайнера.
Коли дизайнера з освітлення Метта Ардайна попросили створити ефект гелікоптера, який літає над головою з пошуковим прожектором, він повинен був знайти такий потужний світильник, який зробив би зйомки правдивими, тому він обрав прилад VL4000 Spot від Philips Vari-Lite.
“Місцем дії епізоду захоплення заручників була квартира на п’ятому поверсі будинку, де ми повинні були виконати внутрішні та зовнішні зйомки, імітуючи політ гелікоптера спецназу з прожектором,” – почав свою розповідь Ардайн.
“Щоб продемонструвати роботу гелікоптера спецназу, прожектор повинен був висвітлювати як вулицю, так і вікна квартири, тому нам потрібен був пристрій яскравого спрямованого світла великої потужності, який створює світловий потік з чіткою межею. Прилад VL4000 Spot для цього був ідеальним”.
Розуміючи, що оренда справжнього вертольоту для 3-денної зйомки неможлива з цілого ряду причин, Ардайн та його команда спланували, як створити такий самий ефект, використовуючи кран та прилад VL4000 Spot.
Він пояснює далі: “Якби ми орендували реальний гелікоптер спецназу (SWAT) із справжнім пошуковим прожектором, це коштувало б тисячі доларів в день, крім того, всім жителям в радіусі десяти кварталів міста потягом зйомок довелося б жити з гелікоптером, який постійно літає над головою.
Інші оператори-постановники тільки встановили б на портальний кран Кондор 10 кВт променевий прожектор, а електрик повинен був розгойдувати його протягом декількох годин, але наш оператор-постановник Ларкін Сейпл завжди відкритий для нових технологій.
Це оператор, з яким класно працювати, й він також погодився з моєю ідеєю встановити автоматизований прилад освітлення в повітрі так, щоб було якомога простіше змінювати яскравість (без зміни температури кольору), зум, діафрагму та робити повторювані рухи у часі.
Тому ми вирішили орендувати 125-футовий кран Кондор і встановити прилад VL4000 Spot на фермі під балкою.
Прилад VL4000 Spot від Philips Vari-Lite має всі інструменти, необхідні для створення динамічного та необхідного освітлення:
- оскільки кожна складова приладу була розроблена з урахуванням функціональності.
- Прилад VL4000 Spot потужністю 1200Вт може похвалитися яскравістю у 33000 люменів,
- також тихим студійним режимом з вихідними 25000 люмен.
- Його оптика з високою розподільчою здатністю забезпечує чудове фокусування від центру до краю
- безпрецедентний коефіцієнт контрастності, у той час, як зум 5:1 має дивовижні 9 до 47 градусів без втрати вихідної потужності та чіткості.
“Для зйомок у квартирі я використав VL4000 Spot, змінив його яскравість за білим до 30%, а для зйомок на вулиці ми приглушили його до 75%”, – додає Ардайн.
“Прилад дав нам багато можливостей, ми навіть не включали його на повну силу. Був такий епізод, коли камера знаходилась в квартирі, і ми повинні були зробити зображення подій в кінофільмі очима одного з персонажів, який дивиться крізь вікно. У кадрі камера дивиться вгору на VL4000 Spot з відстані у 40 футів, і спалахи світла в камері дійсно схожі на пошуковий прожектор гелікоптера.
- Крім механічної діафрагми, промінь VL4000 Spot може змінюватись за допомогою точної системи затвору з чотирма шторками, незалежної призми з контролем розходження та змінного фросту.
- Система нескінченного змішування кольорів пропонує змішування кольорів – CYM разом зі змінною корекцією температури – CTO з подвійним п’ятипозиційним колесом кольору.
- Прилад VL4000 Spot також має подвійні обертові гобо з новою чудовою колекцією оптимізованих гобо-шаблонів для отримання повітряного та проекційного зображення.
- Його подвійні анімаційні диски забезпечують динамічні ефекти руху такі як хроматично налаштований ефект Dichro * Fusion.
Ардайн продовжує: “Наші наземні зйомки обмежувались відстанню приблизно у 120 футів, а зйомки з вікна квартири були на відстані близько 40 футів. Для віконних зйомок я мав зум, налаштований на 10 градусів.
Коли ми перейшли до зйомок на вулиці, я зменшив налаштування до 5 градусів, додав ефект з ірисовою діафрагмою і панорамою, щоб створити розгойдування промінню для достовірності польоту над головою гелікоптера з пошуковим прожектором “.
Під час позастудійної зйомки деякі фактори можуть викликати проблеми у роботі освітлювальних елементів, проте підчас цієї триденної знімальної роботи світильник VL4000 Spot був готовий виконати завдання у будь-який момент, коли цього вимагав режисер.
“Протягом всієї зовнішньої зйомки надійність VL4000 Spot ніколи не створювала проблем “, – продовжує свою розповідь Ардайн.
“Світильник був прикріплений до нижньої частини крана весь день і з легкістю витримував штовханину під час переміщення комплекту з місця на місце. Кран не завжди рухається плавно, а ми перевозили його на різні локації напевно по чотири рази на день, і він щоразу вдарявся”.
Універсальність освітлення приладів також надає великі переваги дизайнеру зі світла під час зйомки на місці. Якщо один освітлювальний прилад може запропонувати декілька можливостей, дизайнер може покладатися на такий освітлювальний прилад , необхідний для зйомок, й саме це зробив для Ардайн VL4000 Spot.
Він робить висновок: “ПриладVL4000 Spot працював ідеально, оскільки має величезну потужність, широкий діапазон зуму та ірисової діафрагми. Найчастіше все, що нам потрібно для зйомок фільму, це дуже функціональне яскраве світло з можливістю ірисової діафрагми та кадрового затвору, але не надто велике. Прилад VL4000 Spot надає вам все це і багато чого іншого “.
Офіційний дистриб’ютор продукції Philips Vari-Lite в Україні компанія Zinteco.
Посилання на джерело: http://www.vari-lite.com