Над створенням найбільшого в світі лазерного дисплею в Мілані 10 березня працювали британські лазерні фахівці – ER Productions з агентствами Eventually та Giò Forma.
Ця подія святкувала запуск Galaxy S7 від Samsung. Деякі з найбільш знакових будівель в діловому районі Мілана Porta Nuova були підключені за допомогою лазерів в складний дисплей, який взяв місто штурмом.
Виникаючи з гігантського мультимедійного відео кубу, лазерів і освітлення, розташованих на площі Гаї Ауленті, лазери переносяться на найвищі хмарочоси у місті.
Серед будинків, задіяних у шоу, опинилися Bosco Verticale, Palazzo Lombardia, Solaris, Samsung та UniCredit. А потім повертались до спеціально збудованої музичної сцени на площі. Головну роль грав Fatboy Slim.
Більше 10 тонн лазерних приладів та 32 димові машини були розміщені в різних місцях навколо майданчика, включаючи парки, балкони і дахи хмарочосів для, можливо, найкращого в світі шоу.
Створене для Samsung агентством Eventually під творчим керівництвом Анжели Aло і Клаудіо Сантуччі з компанії Giò Forma. Це найбільше лазерне шоу, що коли-небудь відбувалося в Мілані.
Райан Хаган з ER Productions каже про ймовірно найбільший дисплей:
«Монтаж 222 лазерних приладів всього за три дні і дві ночі. На площі більше одного квадратного кілометру в Мілані був надзвичайно складним завданням. Але завдяки чудовій команді нам вдалося зробити неможливе.
Книга рекордів Гіннеса в даний час перевіряє, чи є це дійсно найбільшим лазерним дисплеєм, який світ коли-небудь бачив, але, звичайно, він виглядає саме так”.
- З безпрецедентним профілем променю, надзвичайно щільним і яскравим навіть на відстані, ER Productions були обрані Coherent OPS лазерні пристрої для розміщення на хмарочосах.
- Використали сині та зелені палітри кольорів зі спалахами білого лазери. Для досягнення футуристичного, електронного вигляду, які проходили скрізь відео-контент. Створили гігантський мультимедійний куб.
- Під час виступу Fatboy Slim, вибухнув весь діапазон кольорів, щоб підкреслити настрій вечірки.
- Через відстань між міськими будівлями і головною сценою, яка могла бути приблизно один кілометр по прямій, довірилися бездротовому Art-Net і волоконній оптиці для підключення ефектів в кожному місці протягом 12-хвилинного шоу.
Джордан Бабєв створив дизайн освітлення.
Шоу було задумано як вибух звуку і світла, який може досягти найпотаємніших куточків міста. Лазерне відображення змінили контури будівель і гралися їх формами
Посилання на джерело: http://livedesignonline.com
Шоу відео 360