Інструментальний гурт STS9 (Sound Tribe Sector 9) почав свій осінній тур Америкою. Дизайнер освітлення Секстон Воллі вирішив додати прилади Clay Paky A.leda B-EYE K20 до освітлювального підвісу типу B-EYE K10. Раніше він застосовував цей підвіс у турі групи 2014 року і аншлагових концертах в знаменитому Ред Рокс Амфітеатрі.
STS9, які грають танцювальну музику в стилі пост-рок, – одна з найбільш касових американських гастролюючих команд, що постійно присутні на різних фестивалях.
Clay Paky B-EYE на концерті STS9
Воллер придбав прилади Clay Paky B-EYE у фірми, з якою STS9 працює вже понад 10 років – Brown Note Productions, в місті Торнтон, Колорадо.
«Це був наш перший тур з приладами K20. Я до цього вже використовував інший різновид світла типу wash. Тому я вирахував, що якщо замінити його на K20, я отримаю два прилади замість одного.
Я використовую 6 штук приладів на фермовій конструкції авансцени – переважно в режимі wash, а окрім того, застосовую їх піксельний режим під час імпровізацій, щоб додати ще один шар аби робити чейзи та ефекти”.
Воллер має 18 приладів K10 в установці:
- 6 на підлозі на заднику,
- 6 на фермовій конструкції позаду
- 6 закріплених на фермах по центру.
«Я використовую їх виключно в піксельному режимі, навіть при застосуванні їх, як wash», каже він. Прилади типу B-EYE – вони як клітинки. З ними можна дуже багато креативити. с і K20 – це невичерпні прилади. Чим більше їх вивчаєш, тим більше ти можеш робити».
K20 в роботі
Оскільки K10 і K20 – це багатогранні нестандартні прилади, Воллер вважає, що деякі дизайнери освітлення, лише ледве доторкнулися до їх справжніх можливостей.
«Люди беруть спрощенні рішення і не наважуються використати увесь потенціал власного світлового устаткування», каже він.
«Я відштовхуюся від загальної ідеї приладів B-EYE, а далі – розширюю її та імпровізую. У цьому останньому турі я побудував власні програмовані чейзи з 2, 3, 4 кольорів з гобо ефектами – це унікальна деталь нашого шоу. В мене, здається, пішли тисячі годин на те, щоб запрограмувати усе світло ще до початку турне».
Воллер також «занурився в функцію beam shaper», щоб «розкрити весь букет ефектів beam shaper на будь-якій швидкості, та підв’язати їх на фейдери за для контролю».
Він працював в команді з Крісом Руппером, головним програмістом в Brown Note Productions, щоб винайти нові ідеї шляхом брейнштормінгу.
Франческо Романьолі, регіональний менеджер компанії Clay Paky у Північній та Латинській Америці, додає:
«Приємно бачити нове партнерство між містером Воллером та командою Brown Note у використанні наших приладів. STS9 – чудовий гурт і ми пишаємось тим, що допомагаємо їм добре виглядати на сцені!»
Посилання на джерело: http://www.claypaky.it