Colour Sound зустрічає надійне майбутнє з Underworld

Colour Sound зустрічає надійне майбутнє з Underworld

Група з Великобританії Underworld  в жанрі dance band, зачарувала шанувальників коротким туром по Великобританії і Європі. Тур розпочав активну кампанію на підтримку власного довгоочікуваного нового альбому – «Barbara Barbara We Face A Shining Future».

Освітлення туру

Освітлення розробив Гайдн Круікшенк з компанії Colour Sound Experiment, яка також надала обладнання для освітлення і світлодіодний екран.

Гайдн працював з групою, музика якої досі залишається сміливою, незважаючи на комерційний успіх, протягом вражаючих 23 років. Він вперше був запрошений до співпраці після раннього турне з новаторським клубом і танцювальним явищем – Megadog.

З самого початку Underworld залучають мультимедійні візуальні ефекти, ця тенденція зберігається на живих концертах, протягом всієї їх кар’єри.

З точки зору творчості, освітлення шоу було еволюційним на той час, пояснює Гайдн, з деякими базовими елементами, що залишилися в основному незмінними, а інші перетворювалися і розвивалися разом зі звуком і настроєм музики. Все відрізнялося тим самим помітним пульсуючим ритмом, особливим для Underworld.

«Не має значення де розташовані прилади на установці – йдеться більше про те, щоб все було узгоджено і гармонічно з тим, що грає група,”– говорить Гайдн.

  • Його установка була розташована на чотирьох прямих фермах над сценою
  • задню частину сцени займав LED екран шириною 12 метрів, висотою 2,9 метра
  • виготовлений з екрану BT6, власності Colour Sound, який був найбільшою частиною оформлення.

Відео-контент

Відео-контент для відтворення створений Саймоном Тейлором з мистецького колективу Tomato, а режисером елементів живої камери є Тобі Вогель. Як ви вже здогадалися, відео естетика досить оригінальна, тому Гайдн прийняв її в якості відправної точки для освітлення туру.

Він також управляє інтенсивністю відео за допомогою своєї консолі ChamSys MQ 300. Це дозволяє зробити обидва носія більш гармонійними. Тому, коли відтворюється відео, змінюється стиль освітлення, весь час підтримуючи ритм музики.

  • Серцем освітлювальної установки є 18 приладів Clay Paky Alpha Spot 1500 HPE
  • 24 світильника  Chauvet Rogue R2 Wash, розташованих над головою і на підлозі, які доповнюють 8 beam-світильників Beam 200 та Chauvet Q-Wash 260.
  • На додаток до цих приладів по фермам і по підлозі були розкидані Atomic strobe; Sunstrip на підлозі обрамляли сторону відеоекрану
  • прилади Mole були встановлені на першу і третю ферми  для акцентів і спалахів.

Гайдн не дотримується стандартного сценарію для освітлення шоу Underworld, хоча у нього є набір спецефектів і візуальних образів, які повинні виникати в певні моменти часу, але стилістично його діяльність має більш вільний підхід.

З групою, яка виконує багато із свого нового репертуару, близько половини цього шоу освітлюється щоночі «наживо».

  • Унікальним світловим ефектом шоу Underworld є «follow PAR» у задніх рядах партеру.

Керування вручну проходить одним з водіїв вантажівки. Це використовується для освітлення одного з музикантів групи – Карла, коли він співає.

Гайдн змішує кольори і контролює інтенсивність з консолі. Двадцять три роки тому, кольори змінювались вручну за допомогою кольорових світлофільтрів. Але світлодіодна технологія міксування кольорів RGB робить це набагато надійніше.

  • Colour Sound нещодавно інвестувала у велику кількість чорних ферм Litec QL52,деякі з них були використані для забезпечення відкритого дизайну.

Гайдн продовжує працювати на основному місці роботи як MD компанії Colour Sound під час туру. Він  бачить в цій роботі шанс залишатися на передовій за режисерським пультом. І спробувати нові продукти та технології на практиці.

Посилання на джерело: http://livedesignonline.com

[Total: 0    Average: 0/5]