Знов фестиваль музики та мистецтва Coachella Valley захопив Empire Polo Club протягом двох тижнів/ Вихідні дні: 15-17 квітня та 22-24 квітня.
AG Production Services забезпечували мегаструктурне укриття “Mega Structures Mini”, підвіс, сценічне оформленння, відео і освітлення для намету Сахара. Коен де Пьюсселер і Ендрю Гампер були режисерами та дизайнерами освітлення.
«Метою нашого проекту було зробити так, щоб у наметі Sahara відвідувачі відчували себе як у нічному клубі високого класу», – пояснює де Пьюсселер .
Універсальний дизайн
Цей дует створив універсальний дизайн, якій був візуально активним і водночас інтимним, що наблизило глядачів більше, ніж раніше.
- 3D куби, побудовані з ферм і відео панелей, контури яких підкреслені освітлювальними приладами, надали сцені об’єм і глибину.
- Вигляд сцени можна було адаптувати в залежності від того, хто виступає – DJ або група.
- По заду сцени для виконавців центральна частина стіни 3D куба могла підніматися або опускатися.
- Секція центральної стіни сцени шириною 9 метрів і була знижена для повного ефекту куба під час виступу DJ.
- Для виступу груп цю 9 метрову секцію піднімали, щоб створити додаткову сцену і простір за лаштунками.
- Над глядачами було підвішені дев’ять фермових конструкцій у вигляді кубів, які рухалися під час виступу. Ці конструкції мали власне освітлення і 37 мм відео панелі від AG.
- Площа відео панелей AG 37 мм в наметі Sahara складала 6696 кв. метрів, а інші відео панелі: AG 8 мм – 1462 кв. метрів та AG 5мм – 55 кв. метрів.
Технічне забезпечення
Сандра Позан керувала відео, а відео техніками були Ендрю Слафані, Джейсон Фішер, Дженн Волф, Метт Лейк и Шон Шеннон.
Для створення атмосферного ефекту використовували вісім генераторів туману F-100 від High End Systems.
Проект з освітлення від Elation Professional.
Освітлювальну підвіс налічував: Robe Pointes– 102 шт., BMFL – 49 шт.; Clay Paky Sharpy Wash – 35 шт., Sharpy -9 шт., Alpha Beam 1500 -8 шт.; Harman Martin Professional MAC 101 – 90 шт. та Martin Atomic 3000 – 90 шт., прилади Opti Tri Par 30-382 шт., Elation Color Chorus-72шт., Elation Cuepix LED Blinder-26 шт.
Також були задіяні Chauvet DJ Colorbrand Pix – 107 шт., панелі Chauvet Professional Nexus 4×4 – 96 шт., Elements Krypton KR-10 – 68 шт., Krypton KR-25 – 19 шт., TMB Solaris Flare – 12 шт.
Система управління освітленням містила новітнє програмне забезпечення з 3D візуалізації від Capture Sweden, Argo, в поєднанні зі спеціальним MIDI контролером і плейбеком, все керувалося з консолі Chamsys MagicQ MQ200.
Дизайнери з освітлення також мали доступ до системи MA Lighting grandMA2. Весь пакет освітлення використовував для контролю 57 DMX ліній.
Для виступу Zhu створювали дизайн Cory FitzGerald та креативний директор Мігель Рісуено з Production Club. Асистентом режисера з освітлення намету Sahara був Метт Джонс.
В команду освітлювачів входили Пол Коттрелл молодший, Пол Коттрелл старший та Джеремі Морін.
- Укриття Mini для намету мало ширину 58 метрів, довжину 92 метри, від полу до центральної точки стелі – 22 метри.
- Конструкція укриття Mini мала можливість витримувати навантаження 240 тон. 60 тонн спорядження було підвішено над сценою. Мегаструктура мала майже 100 тонн підвішеного обладнання.
- Було задіяно 72 лебідки Cyberhoist і CM Lodestars.
Шон Давіла, Хав’єр Медіна Баллестерос і Марк Каннінгам управляли оснащенням. П.Дж. Виссер і Девід Даймонд були оператором і техніком Cyberhoist. Роботи виконувала компанія James Thomas Productions на чолі з Патріком Клірі і Крісом Шуманом.
Посилання на джерело: http://livedesignonline.com