Фінальний тур “Bad Magic” групи Motörhead завершився в грудні в Берліні. Компанія GLS з Саутгемптона, Великобританія, надавала освітлювальне обладнання та команду
Неймовірна 40 річна кар’єра групи закінчилася після смерті її культового лідера Леммі (Ян Фрейзер Килмистр) у віці 70 років 28 грудня 2015 року. Всього через два з половиною тижні після того, як він абсолютно підкорив Берлін на своєму останньому шоу.
«Піти, голосно грюкнувши дверима»
Це дійсно в стилі Motörhead, заключний тур відрізнявся тим, що найбільш відомий знаковий реквізит – бомбардувальник Motörhead – літав в перший раз за багато років!
“Швидкий і лютий” – схема освітлення Bad Magic, яка відповідала динаміці музики. Була розроблена Кайо Берті із Сан-Паулу, Бразилія, який працював з групою протягом приблизно 18 місяців, а останнім в довгому списку пілотів- бомбардувальників був Джеймі. Туром і постановкою керував Едді Роча також з Бразилії.
GLS – це новий член у родині HSL . MD Ян Тернер: “Ми всі були вражені до глибини душі, коли почули цю новину, просто фантастичним було знову залучитися до туру Motörhead.”
Бомбардувальник на сцені
Для оформлення сцени використали металевий каркас –з новим освітленням, в тому числі вперше з рухомими світильниками. Нове свідоцтво про придатність до польотів, якім керує кінетична автоматика.
- бомбардувальник маневрений
- може пересуватися вгору і авансцену на 7 метрів
- пікірувати, швидко хитатися з одного боку в іншій.
Він став відправною точкою для абсолютно нового дизайну освітлення Кайо. З міркувань навантаження, оскільки початкова вага металевих конструкцій є досить великою, освітлення на борту слід було обирати дуже ретельно. Прилади повинні бути якомога більш багатофункціональними, наскільки це дозволяв зовнішній вигляд. Для виконання цього завдання були обрані Pointe від Robe.
- 4 світильника Pointe на крилах були з’єднані з чотирма Robe LEDWash 600,
- 8 SHOWTEC Sunstrips (active) підкреслювали 8-метровий розмах крил
Це ретро – коли жоден поважаючий себе бомбардувальник Motörhead не міг бути без чотирьох рядків по 4 ACL, двох 2-cell Mole і чотирьох окремих PAR 64.
- 4 ліхтарі на пропелері були старовинними прожекторами, виготовленими на замовлення майже 36-років тому. Встановлені технічним відділом GLS.
- Протягом шоу він літає два рази – перший раз під час відкриття і виконання однойменного “Бомбардувальника”, а потім у фінальному “Overkill”, пролітаючи на повному ходу у вражаючому темпі.
Інша частина дизайну освітлення
Була розроблена навколо основного короткого для простоти але потужного до знемоги, ГУЧНОГО і безкомпромісного рок-н-рол шоу.
“Будь-хто в цієї галузі може впізнати пісню Motorhead з трьох акордів,” – коментує Кайо, – “тому я хотів, щоб те ж саме було із світловим шоу”.
Тому він зробив його дуже чистим, з прямими, унікальними та чіткими комбінаціями кольорів – не більше двох одночасно змішаних з великою кількістю променів за наносекунди, коли він керує шоу флеш-кнопками повністю «наживо».
Поява конструкції на сцені
- Коли бомбардувальник «прилетів» у свою початкову позицію, він створив ефектний центр ферми. З двома ступінчастими бічними фермами навколо нього, задньою та передньою фермами.
На передню ферму конструкції встановили
- чотири Robe LEDWash 600
- чотири 600E Spot головного освітлення
- вісім lite blinder для глядачів
- вздовж всіх інших ферм були розташовані 16 Pointe,
- 48 LED PAR, 8 LED стробоскопів Stormy із зміною кольорів від Clay Paky
- велика кількість стандартних PAR та ACL
- на підлозі розташували шість інших Pointe
- вісім LED PAR
- додаткові generic PAR та ACL
- 8 стробоскопів Stormy із зміною кольорів
- 4 атмосферні генератори від Robe – два генератори туману та дві дим- машини
Кайо керував шоу з консолі Avolites Sapphire Touch та процесору Titan Network Processor (TNP). Вихований на Avo, він використовував цей бренд протягом багатьох років на Sepultura.
« Sapphire є чудовим», – прокоментував він, – «він має всі функції нового покоління для контролю освітлення, які ви бажаєте, але з фантастичною практичною ергономікою старої школи і дуже приємний на дотик, в чому Avo завжди відрізнялися від інших».
До запрошення на Motörhead, Кайо протягом багатьох років займався освітленням бразильських героїв металу Sepultura, тому він вже мав металічний естетичний досвід та був знайомий з шведським дизайнером з освітлення Стефаном Сьоландом. Стефан доручив Кайо роботу дизайнера з освітлення.
Кайо також є директором провідної бразильської компанії з оренди обладнання LPL. Тому знає, що можна очікувати від інших компаній з оренди, з якими він працює під час гастролей на міжнародному рівні.
Разом з Кайо на гастролях від GLS були керівник команди Карен Браун, технік з освітелення Кріс Рендал і Джеймі Кетт, який також координував всі елементи автоматизації.
Посилання на джерело: http://livedesignonline.com