Захоплююча історія Джека Келлі на сцені в Teatro Nazionale в Мілані. ЇЇ надихнула реальна історія страйку хлопчиків, які розносили газети. Історія 1899 року, коли він сам був таким самим хлопцем, який продавав газети.
В основному це були підлітки віком від 13 до 16 років, які купляли примірники у видавців, а потім намагалися продати їх на свій страх і ризик: непродані копії повернути вже не можна.
Народження вистави
Джек Келлі – харизматичний лідер банди зіпсованих хлопчаків, що розносили газети, мріє про кращі умови подалі від негараздів вуличного життя. Коли видавничі гіганти піднімають дистриб’юторські ціни за рахунок хлопчиків, Джек бачить в цьому привід для боротьби і переконує молодих продавців по всьому місту піти на страйк за свої права.
Дісней зробив з цієї історії фільм в 90-ті роки, який був касовим провалом. Проте він перетворився в культову історію в Америці, коли вийшов на VHS.
Двадцять років по тому, мюзикл здобув несподіваний міжнародний успіх: мільйон глядачів на Бродвеї, тур по Штатам, і відтепер – дебют в Європі, в Італії.
Дизайн освітлення
Дизайнер світла Valerio Тібері розповів нам про свій дизайн для шоу. Мюзикли – це дуже динамічна форма спілкування, яка вимагає , щоб світлом можна було швидко управляти і змінювати колір:
“Кожен проект пов’язаний зокрема з тим, що історія намагається сказати аудиторії, яка приходить на шоу. Глядачі завжди очікують емоційного залучення в оповідання”.
Історія розгортається в Нью-Йорку наприкінці дев’ятнадцятого століття, і в основному її розповідають персонажі.
“Я підкреслив їх вирази обличчя і дії за допомогою світла. Для цього я в основному використовував прожектори відстеження (follow spots) і прилади, розташовані в залі під горизонтальними кутами, які в буквальному сенсі надають сяйво присутнім і всієї розповіді.
Світло і баланс кольорів я використовую в основному з мого власного досвіду в світі танцю, коли використовується дуже чітке бокове і заднє освітлення, щоб підкреслити героїв на яскравому фоні”.
Прилади Clay Paky були обрані завдяки “своїй універсальності і точності”, а також через необхідність використовувати обладнання, здатне забезпечити рівномірні відтінки і температури для кожного кольору.
Alpha Profile 1500
- поєднує в собі потужну лампу з ексклюзивною системою кадрування, розробленою і запатентованою Clay Paky
- здатна генерувати безліч форм в багатьох вимірах
- 22 таких приладу були розташовані на решітці з рейок і діяли в основному як спеціальні ефекти освітлення.
- Їх широко використовують за якість їх пристроїв формування променю, кольорів і гобо, а також за їх спектр ефектів, інноваційну систему ” stay-sharp-zoom” автоматичного фокусу, фрост-фільтру, синхронізований з зумом для дуже поступового wash ефекту .
«Прилади Alpha Wash Halo 1200, який я дуже люблю, поєднує в собі характеристики яскравості з універсальністю галогенною лампи. Я використовую двадцять три таких приладу для персонажів, щоб підкреслити їх тон шкіри, завдяки гамі теплих кольорів, що надає вольфрам”.
Шоу створено WEC Entertainment Spa разом з Bags Live та Disney International. Обладнання надала в оренду компанія Audiolux Srl.
Посилання на джерело: http://www.claypaky.it