Підтримуючи порядок і змінюючи темп для освітлення Євробачення

Підтримуючи порядок і змінюючи темп для освітлення Євробачення

Щорічний конкурс Євробачення (ESC). Завданням є освітлення 43 окремих виконавців, в тому числі оголеного чоловіка з вовками. Це побачить 200 млн телеглядачів.

ESC став значною міжнародною подією, тому цього року в ньому було дозволено взяти участь Австралії. Трансляція конкурсу відбувалася поза межами регіону Євробачення – по всій Азії і Північній Америці.

Шведи прийняли все це дуже серйозно, і претендент в цьому році був обраний після шеститижневого туру на 11-ти вантажівках для всіх конкурсантів.

Дизайн освітлення Evrovision

Дизайнер світла Фредрік Йонссон, разом з асистенткою Еммою Ландар розробили дизайн освітлення. Йонссон розробляв дизайн для Євробачення 2013 та для національного конкурсу, на якому протягом останніх 16 років обирали претендента від Швеції.

Цього року Йонссону слід було підтримати пісню кожного учасника під час трансляції з  Ericsson Globe Arena  із Стокгольма (Швеція). Необхідно зберегти радість телевізійної аудиторії і настрій на арені на піку істерії протягом довгої ночі.

Головні технічні рішення

Йонссон почав з проектування підвісу, щоб доповнити декорації, розроблені Фрідою Арвідссон і Віктором Браттстромом.

Він каже: “Розмір і форма комплекту декорацій нагадали мені старі конструкції таких гастролюючих груп зі славетних 90-их, як Queen, Def Leppard і Bon Jovi».

Йонссон уявляв собі мужній і геометричний комплект, з різкими лініями і глибокою перспективою. Тому він знав, що вигнуті ферми і круглі форми не спрацюють.

“Він повинен говорити на одній мові з прямими лініями і гучними заявами”.

  • він підвісив прилади групами по шість або вісім штук над  сценою
  • 56 приладів Clay Paky встановив у довгий ряд. Це заважало камері рухатися до задньої частини сцени, але було необхідним для отримання класичного вигляду.

Такий дизайн також був реакцією на попередні фінали Євробачення,  які мали тенденцію здебільшого до зовнішнього вигляду за допомогою LED.

“Моєю метою було створити величезний освітлювальний підвіс  та зробити його видимим в кадрі,” – він сміється. «До тих пір, поки ви говорите мовою установки, прямими лініями і кутами, ви в змозі це зробити”.

Комплект приладів отримали від Litecom. До команди в Стокгольмі увійшли Гірт Путеліс – менеджер по ключовим клієнтам, Балдер Торруд – технічний директор, Майкл Нільсен – старший фахівець з обслуговування,  Карстен Джаклель – менеджер Cyberhoist, Лассе Тейн Бек – логістика та Матіас Зоннтаг – менеджер з монтажу і Cyberhoist .

Торруд розповідає: “Йонссон приходив до нашого офісу, щоб проекспериментувати з приладами. Він міг спробувати все, перш ніж зробити остаточний вибір. Ідея була у нього в голові, але він мав можливість порівняти блоки і спробувати різні лінзи”.

Вирішальним фактором для приладу була дальність. Globe Arena – це величезний простір, необхідно мати чималу потужність і колірну температуру, щоб пересилити величезну кількість світлодіодів, коли це необхідно.

Йонссон обрав прилади Clay Paky Scenius, щоб розкидати їх по прямолінійним фермам над сценою

“Вони мають дуже чітку оптику і чудове відтворення кольорів, білі, а не синьо-білі. Лампи Osram  (газорозрядні лампи 1,400W OSRAM) – це дуже гарна розробка для телебачення, тому що вони не мають зеленуватого відтінку”.

Для зеленої кімнаті – сектору арени дизайнер обрав Robe   BMFL Blade за хорошу насиченість кольорів і можливість корекції. В цьому місці артисти знаходились перед камерами під час голосування.

У підлогу сцени були вбудовані групи MagicDot-R від Ayrton, а зверху встановлені в основному  прилади Clay Paky Sharpy (308) і Шарпи Wash 330.

LVSdesign studio Evrovision 2016

LED – стіна випромінювала велику кількість світла, але Йонссон каже: «Як правило, це може виглядати трохи плоским в камері, але ми мали армію з [Clay Paky] Mythos, щоб пересилити це”.

Серед 220 членів команди у виробництві брали участь дизайнер світла Фредрік Йонссон, дизайнери сцени Фрідою Арвідссон і Віктором Браттстромом, відео дизайнер Міккі Кунту і технічний директор Ола Мелзіг.

Посилання на джерело: http://livedesignonline.com

 

Рендеринг дизайну сцени 

Фото виступів конкурсантів

   

TameLapse забудови Євробачення

[Total: 0    Average: 0/5]