Магічне освітлення & автоматизація для фінального туру Motörhead

Магічне освітлення & автоматизація для фінального туру Motörhead

Фінальний тур “Bad Magic”  групи Motörhead завершився в грудні в Берліні. Компанія GLS з Саутгемптона, Великобританія,  надавала освітлювальне обладнання та команду

Неймовірна 40 річна кар’єра групи закінчилася після смерті її культового лідера Леммі (Ян Фрейзер Килмистр) у віці 70 років 28 грудня 2015 року. Всього через два з половиною тижні після того, як він абсолютно підкорив Берлін на своєму останньому шоу.

«Піти, голосно грюкнувши дверима»

Це дійсно в стилі Motörhead, заключний тур відрізнявся тим, що найбільш відомий знаковий реквізит – бомбардувальник Motörhead – літав в перший раз за багато років!

“Швидкий і лютий” – схема освітлення Bad Magic, яка відповідала динаміці музики. Була розроблена Кайо Берті із Сан-Паулу, Бразилія, який працював з групою протягом приблизно 18 місяців, а останнім в довгому списку пілотів- бомбардувальників був Джеймі. Туром і постановкою  керував Едді Роча також з Бразилії.

GLS – це новий член у родині HSL . MD Ян Тернер: “Ми всі були вражені до глибини душі, коли почули цю новину, просто фантастичним було знову залучитися до туру Motörhead.”

Бомбардувальник на сцені

Для оформлення сцени використали металевий каркас –з новим освітленням, в тому числі вперше з рухомими світильниками. Нове свідоцтво про придатність до польотів, якім керує кінетична автоматика.

  • бомбардувальник маневрений
  • може пересуватися вгору і авансцену на 7 метрів
  • пікірувати, швидко хитатися з одного боку в іншій.

Він став відправною точкою для абсолютно нового дизайну освітлення Кайо. З міркувань навантаження, оскільки початкова вага металевих конструкцій є досить великою, освітлення на борту слід було обирати дуже ретельно. Прилади повинні бути якомога більш багатофункціональними, наскільки це дозволяв зовнішній вигляд. Для виконання цього завдання були обрані Pointe від Robe.

  • 4 світильника Pointe на крилах були з’єднані з чотирма Robe LEDWash 600,
  • 8 SHOWTEC Sunstrips (active) підкреслювали 8-метровий розмах крил

Це ретро – коли жоден поважаючий себе бомбардувальник Motörhead не міг бути без чотирьох рядків по 4 ACL, двох 2-cell Mole і чотирьох окремих PAR 64.

  • 4 ліхтарі на пропелері були старовинними прожекторами, виготовленими на замовлення майже 36-років тому. Встановлені технічним відділом GLS.
  • Протягом шоу він літає два рази – перший раз під час відкриття і виконання однойменного “Бомбардувальника”, а потім у фінальному “Overkill”, пролітаючи на повному ходу у вражаючому темпі.

Інша частина дизайну освітлення

Була розроблена навколо основного короткого для простоти але потужного до знемоги, ГУЧНОГО і безкомпромісного рок-н-рол шоу.

“Будь-хто в цієї галузі може впізнати пісню Motorhead з трьох акордів,” – коментує Кайо, – “тому я хотів, щоб те ж саме було  із світловим шоу”.

Тому він зробив його дуже чистим, з прямими, унікальними та чіткими комбінаціями кольорів – не більше двох одночасно змішаних з великою кількістю променів за наносекунди, коли він керує шоу флеш-кнопками повністю «наживо».

Поява конструкції на сцені

  • Коли бомбардувальник «прилетів» у свою початкову позицію, він створив ефектний центр ферми. З двома ступінчастими бічними фермами навколо нього, задньою та передньою фермами.

На передню ферму конструкції встановили

  • чотири Robe LEDWash 600
  • чотири 600E Spot головного освітлення
  • вісім lite blinder для глядачів
  • вздовж всіх інших ферм були розташовані 16 Pointe,
  • 48 LED PAR, 8 LED стробоскопів Stormy із зміною кольорів від Clay Paky
  • велика кількість стандартних PAR та ACL
  • на підлозі розташували шість інших Pointe
  • вісім LED PAR
  • додаткові generic PAR та ACL
  • 8 стробоскопів Stormy із зміною кольорів
  • 4 атмосферні генератори від Robe –  два генератори туману та дві дим- машини

Кайо керував шоу з консолі Avolites Sapphire Touch та процесору Titan Network Processor (TNP). Вихований на Avo, він  використовував цей бренд протягом багатьох років на Sepultura.

« Sapphire є чудовим»,  – прокоментував він, – «він має всі функції нового покоління для контролю освітлення, які ви бажаєте, але з фантастичною практичною ергономікою старої школи і дуже приємний на дотик, в чому Avo завжди відрізнялися від інших».

До запрошення на Motörhead, Кайо протягом багатьох років займався освітленням бразильських героїв металу Sepultura, тому він вже мав металічний естетичний досвід та був знайомий з шведським дизайнером з освітлення  Стефаном Сьоландом. Стефан доручив Кайо роботу дизайнера з освітлення.

Кайо також є директором провідної бразильської компанії з оренди обладнання LPL. Тому знає, що  можна очікувати від  інших компаній з оренди, з якими він працює під час гастролей на міжнародному рівні.

Разом з Кайо на гастролях від GLS були керівник команди Карен Браун, технік з освітелення Кріс Рендал і  Джеймі Кетт, який також координував всі елементи автоматизації.

Посилання на джерело: http://livedesignonline.com

[Total: 0    Average: 0/5]