Дизайн сцени для Fully Committed

Дизайн сцени для Fully Committed

Основа для Fully Committed – це шоу в одних декораціях, яке розгортається в підвальному офісі з шаленим актором. Актор сам віртуозно та гарячково працює за своїм столом. Шоу Fully Committed  від театрального дизайнера Дерека МакЛейна – володаря премії Tony Award.

Участь приймав Джесі Тайлера Фергюсона в ролі Сема – змученого клерка з бронювання столиків. Він працює в престижному ресторані, де так мало місць.

Метафора в скульптурах

Одним з основних елементів набору є торнадо з 204 коричневих ресторанних стільців. Вони перевернуті та підвішені на решітку над сценою. МакЛейн замовив їх у постачальника для ресторанів і з’єднав великою кількістю кабелю.

Головна ідея – коли вчорашні відвідувачі не можуть забронювати місце, весь блок обертається. Так вони створюють метафору п’єси – намагання отримати місце в цьому ресторані.

Мені подобається, що це торнадо зі стільців виглядає скульптурно і будить уяву (МакЛейн)

Музична атмосфера

Коли піднімається завіса, декорацію зустрічають оплесками.

Музика перед шоу з  телефонними дзвінками, які переходять у джаз. Відчувається нестримний, ексцентричний характер. Піднімається завіса – і ви бачите божевільне вариво на сцені. Здається, що все відбувається одночасно.

Головна концепція

МакЛейн підійшов до цих декорацій так само, як би він підходив до будь-чого іншого. Історія про два різні світи – приватний потворний офіс, в якому працює Сем, і вишуканий світ ресторану. На верхньому поверсі зі стіною вина і прискіпливим шеф-кухарем.

“Я хотів зробити підвал не таким, що пригнічує, а навпаки привабливим, веселим і в той же час досить великим, щоб командувати сценою на Бродвеї,» – пояснює МакЛейн.

“Цей офіс створений за зразком старої кімнаті з резервування у кафе Union Square Cafe. Я бачив їх кімнату резервації ще тоді, коли вони вперше відкрились. Вона мала дуже низьку стелю з великою кількістю труб”.

Ця концепція труб була перенесена у декорацію. Зайнятий Сем повинен поставити свій мобільний телефон на поверхні труб, щоб отримати послугу в підвалі. Оскільки його тато дзвонить з Саут-Бенд, а його найкращі друзі актори телефонують з приводу кастингів та до Лінкольн – центру.

Винна стіна

Перш за все, це імпозантна стіна з вин: 903 винних пляшок різних форм встановлених у сталеву раму височиною 9 метрів та шириною 10 метрів. Побудована Proof Productions в Філадельфії.

“Я випив багато вина в багатьох дорогих ресторанах, щоб відчути її”, – зізнається МакЛейн.

“Пляшки наповнені підфарбованою водою, але ми мали пробки для вина і закрили їх ковпачками, щоб вони виглядали більш реалістично. Також зробили близько 100 різних винних етикеток, тому вони не повторюються занадто часто. Моя колега Еріка Хеммінгер очолювала цей дизайн. Ви реально не побачите різницю, але ви могли б, якби вони були однаковими,” – додає МакЛейн.

Балет з телефонів

LVSdesign studio Fully Committed

У підвалі відбувається справжній  балет з телефонів. Мобільний телефон, телефон для резервування, який має принаймні чотири лінії, що весь час дзвонять, внутрішній телефон для дзвінків наверх та червоний телефон гарячої лінії для зв’язку з шеф-кухарем.

«Джессі працював над цим разом з режисером, телефонами на столі і червоним телефоном на стіні, і на генеральній репетиції через один тиждень я міг вже це побачити,”– пояснює МакЛейн.

“Потім ми розрахували, де повинні бути телефони на сцені, а також під час цієї генеральної репетицій розрахували як він буде рухатися в просторі.”

У підвалі є два інших маленьких столи – цей офіс для трьох. Але інших людей в той день не було, Сем працював сам.

Події цього дня дозволили Сему приступити до розробки розширення прав і можливостей, як йому наказав зробити його агент. Коли він біжить вгору по сходах в фіналі, кожен сподівається, що він їде назавжди.

Fully Committed надає глядачам можливість зазирнути в те, що відбувається в складному світі ресторану, де використовують владу і вплив, щоб спробувати отримати місце.

Посилання на джерело: http://livedesignonline.com

[Total: 0    Average: 0/5]