Clay Paky запалює Таємниці Моря в Катарі

Clay Paky запалює Таємниці Моря в Катарі

Катарський морський фестиваль, Доха – щорічна подія побудована навколо історії Катару. З того часу, як в країні знайшли запаси нафти та природного газу, ця держава почала розвиватися небувалими темпами.

Емірати направляє ці ресурси на економічний розвиток, просування морського потенціалу, культурної ідентичності країни та освіту нових поколінь. За організаційні зусилля в цьому можна завдячити ОКМФК (ОргКомітет Морського Фестивалю Катару).

Відвідувачі фестивалю беруть участь в низці розваг, які Оргкомітет намагається перетворити на навчальні активності, що охоплюють 5 перспективних сфер – тренінги, культура, навколишнє середовище, спорт та розваги.

Долучитись до такої інноваційної події – справа честі для Clay Paky.

Дизайнер освітлення Массімо Томасіно розповів про найбільш захопливий для нього епізод фестивалю, освітлення Clay Paky, місцеву та міжнародну публіку. Ось його враження про Таємниці Моря.

«Це мюзикл, що йде протягом двох фантастичних годин, в якому задіяні більше 300 артистів, окрім самого колективу, 99% оригінальної музики, 300 костюмів, 16 тисяч годин репетицій і чимало технологічних рішень на сцені”.

Таємниці Моря стали визначним поєднанням катарської та міжнародної музики, що народилося завдяки культурному обміну та тicній співпраці між місцевими і італійськими артистами. Композитор Ренато Серіо писав танцювальну музику у парі з Файзалом аль Тамімі.

Томасіно з великим ентузіазмом приєднався до цього велетенського проекту. Він відмінив усі попередні зобов’язання щоб зосередитись виключно на події, яка була йому довірена  хореографом та режисером Джіно Ланді.

На сцені було декілька великих рухомих елементів, зокрема, величезні вітрила, що підкреслювали контраст між промисловим розвитком Катару в останні роки, його морськими ресурсами та Ісламською культурою.

Вкрай важливим було обрати прилади з дуже легким за вагою корпусом і водночас надзвичайно широким оптичним зумом, які б висіли над сценою. Усього ми обрали 28 компактних легко вагових приладів Alpha Spot HPE 700, що можуть швидко рухатись без шуму та мають електронний фокус. Прилади були розташовані поміж тонких сценічних вітрил, разом з 28 Alpha Wash 700, яким притаманні високоякісна світловіддача та оптичні характеристики.

Alpha Spot HPE 1200 у кількості 22 штук були розподілені по сцені, деякі по передньому краю аби давати переднє освітлення, а інші між вишкою та сценою, на деякій відстані. Зокрема, один Spot 1200 був вмонтований в середину вишки, щоб створювався ефект маяку.

Всі 30 Alpha Beam 700 з їх візуально привабливими, супер-концентрованими далекобійними ACL-променями були дуже легко впізнаваними навіть під час найяскравіших сцен і розміщувались позаду, як світло на задньому плані сцени. Їх компактні, легкі і та швидкі корпуси містять в собі найсучаснішу технологію для проектування світлових променів, яка дозволяє створити кольорові та фігурні форми для захоплюючої динамічної проекції у повітрі.

На додачу, інноваційність освітлення Clay Paky підкріплена його надійністю, навіть у складних умовах: їх використовували протягом декількох годин, з температурою вище 40 градусів у денний час та 10 градусів тепла вночі.”

Посилання на джерело: http://www.claypaky.it

[Total: 0    Average: 0/5]