Cценографія туру iNNOCENCE+eXPERIENCE гурту U2

Cценографія туру iNNOCENCE+eXPERIENCE гурту U2

Пройшло 4 року після туру U2, 360 °. У 2015 році група знову відправилась з гастролями у тур під назвою iNNOCENCE + eXPERIENCE Tour.

Креативна команда

  • Креативний директор: Willie Williams
  • Постановник/ режисер: Es Devlin
  • Відео контент: Ben Nicholson (компанія Empirical Studio)
  • Відеорежисер: Stefaan “Smasher” Desmedt
  • Директор освітлення: Mark “Sparky” Risk та Alex Murphy

Цього разу знову використали ідею туру 360 °, але з більш складним сценічним дизайном для арен.

Стиль “панк”

Вивчаючи тему життя підлітків в Ірландії 1970-х років, учасники групи вирішили відобразити тему “панк” в дизайні туру. А також ідею проходу по дорогам “як місце небезпеки з його яскравими флуоресцентними лампами”.

Жовта естетика шоу

Жовту кольорову гаму шоу використали як бренд. Stufish розробили логотип також в яскраво-жовтих відтінках.

Відеостіна

Постановка шоу відображала розповідь у рок-опері. Була створена відеостіна, яку підвісили вище та паралельно проходу на сцені. Tait побудували підвіс.Конструкцію відеостіни розробила компанія SACO Technologies в поєднанні з PRG Nocturne.

  • Грань світлодіодного екрану  29 м в ширину 6,9 м в висоту, кожна з яких містить 240 SACO V-Thru напівпрозорих відеопанелей.
  • Внутрішній простір та підлога між відеоекранами дозволила учасникам групи виступати серед відеопроекції.
  • прозорість екранів V-Thru 66% створювала візуальні ефекти – полотно з 28 мм світлодіодами в прозорих пластикових тубах
  • Кабелі були сховані в опорних рельсах V-Thru
  • Система V-Thru від PRG підтримувала відео з повним спектром кольорів (16 біт)

Це дозволило музикантам легко взаємодіяти з аудиторією та відеоконтентом.

Освітлення

Освітлювальний підвіс був розроблений PRG та підтримував атмосферу суцільності

  • Дві консолі grandMA2 були використані для контролю 32-х PRG Bad Boy Spots, 43-х PRG Best Boy Washes та 56-ти PRG Best Boy HP Spots.
  • 16 із PRG Best Boys Spots були розміщені в конструкцію екрану V-Thru для взаємодії з відеоконтентом.

Ці рішення дозволили освітлювати сцену з можливістю кольорів, гобо, затемнення та масштабування.

Використана техніка

  • 38 PRG Bad Boy Spot Luminaire
  • 20 PRG Bad Boy HP Spot Luminaire з контролером PRG Followspot
  • 66 PRG Best Boy HP Spot Luminaire
  • 47 PRG Best Boy Wash Luminaire
  • 7 MA Lighting grandMA2 Консоль
  • 2 MA Lighting grandMA
  • 2 світлодіодних екрани PRG Nocturne V-Thru
  • 2 PRG Nocturne V-Thru LED Screens
  • 2 PRG Nocturne VR-7 7mm IMAG Screens
  • 2 d3 Technologies d3 4×4 Media Servers
  • 1 PRG Nocturne Karrera S-series SD / HD / 3G capable Video Flypack System
  • 8 Grass Valley HD Cameras, 5 Long Lens, 3 Hand Held

Джерело: http://livedesignonline.com

http://www.livedesignonline.com/excellence-awards-2016/u2-innocence-experience-2015-tour

http://www.livedesignonline.com/u2-innocence-experience-tour-2015/ric-lipson-u2-s-innocence-experience-part-1

 

 

 

Залишити Коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *