Білий Дім в пікселях

Білий Дім в пікселях

Фасад Білого Дому перетворили у полотно з проекційного відображення. В дні останнього Хеллоуїну балкони і колони резиденцій були обгорнуті святковими зображеннями.

85 костюмованих акробатів і акторів допомогли перетворити Південну галявину Білого Дому в зачарований ліс, з вогнями, що змінюють колір, гобо і проекцією циклічного відео на відомому фасаді будинку на Пенсильванія-авеню.

Норман Коутс режисер з освітлення Школи мистецтв, школи дизайну і виробництва Університету Північної Кароліни (UNCSA) з компанією Winston Salem Light Project працювали зі студентами і випускниками UNCSA над освітленням і проекціями для події.

“Всі зі школи працювали добровільно,” – зазначає він.

Велика частина проекційного обладнання надана в оренду WorldStage, разом з чотирма співробітниками: Ті Джей Донохью, вихованцем UNCSA; Майкл Колер. Та випускник, який зробив відображення за допомогою медіа-серверу від  d3 Technologies; Денніс Альфонсо, технік проекту, та Зак Хейвуд  з d3,який допоміг з стисненням під час програмування.

  • Проекційне шоу містило циклічне відео тривалістю 4 хвилини 18 сек
  • демонструвався одразу ж після заходу сонця і до 11:00 години
  • використовувало п’ять проекторів Christie Roadster HD20K-J , наданих Nationwide Video.
  • встановлені на верхівках трьох пересувних веж на Південній галявині, задрапірованих і прикрашених пошарпаною тканиною від  Rose Brand.
  • Вежі для проекторів були розміщені мертвою точкою поза стендом преси.
  • Дві стійкі, на яких встановили 2 проектори, розташували по одній з кожного боку під кутом приблизно 45° від середньої лінії.

“Це виглядало як абстрактне чорно-біле плетиво”,  – відзначає Коутс.

Колер пояснює: «Графік був жорстким. Те, що належить робити дві ночі, ми закінчили приблизно за дві години до відведеного часу. Ми не могли просити про лазерне сканування Білого Дому, тому ми просто придбали онлайн модель. Вона виявилась не зовсім точною, але її було достатньо для відправної точки.

У ніч шоу ми почали проектувати зображення ще до заходу сонця, як тільки зображення стали видимими, розпочали корекцію геометрії наживо.

Оскільки на Південній галявині Білого дому немає доступного Wi-Fi, Колер додає: “Ми повинні були завантажити більшу частину нашого контенту від моєї точки доступу World Stage Wi-Fi, що значно збільшувало час роботи”.

Відео-контент

В якийсь момент в контенті з’являється герой Хеллоуїну – чорний кіт, але наше зображення було на такій великій відстані, що здавалося, що у нього три ока, тому ми повинні були дуже швидко все виправити, щоб це не виглядало занадто жахливо”.

Контент створили дизайнери проекцій з Нью-Йорку, також колишні випускники UNCSA: Майкл Кларк і Девід Палмер,  який випускався останнім з них.

До цих проекцій не було конкретного аудіо запису.

Окрім чорної кішки і собак з Білого Дому, проектували зображення повного місяця, жахливих привидів, гарбузів-ліхтарів, кажанів, а електричні болти з іскрами створювали враження, начебто колони розгойдуються.

На додаток, Бо і Санні, собаки першої родини, “рятували” Білий Дім від чорного кота.

“Норман Коутс координував контент,”– пояснює Колер. “Він запропонував  розкадровку та мав бачення того, як зібрати разом весь контент під час серії онлайн-зустрічей, коли ми працювали разом.

Звідти ми розділили різні секції серед дизайнерів, кожен з них працював над елементами, необхідними для побудови свого розділу. Дехто з дизайнерів робив окремі уривки, інші працювали над створенням цілої композиції, але майже всі файли були доставлені віддалено через Dropbox“.

Технологія співпрацю дизайнерів

Команда створила дві окремі підставки для проекцій. Одну для колон, іншу для задньої частини фасаду. Щоб елементи могли бути відокремлені навіть якщо художники не працюють у 3D.

Деякі дизайнери вирішили працювати на площині, в Adobe After Effects, в той час як інші хотіли працювати в 3D, використовуючи Maxon Cinema 4D,”– розповідає Колер.

Однак, всі вони надсилали файли в HAP codec, тому нам не потрібно було займатися транскодуванням на місці. Оскільки наші розкадровки містили переходи між кожною секцією, ми мали можливість планувати альфа-переходи або плавні переходи між розділами.

Як тільки отримували інформацію, вони програмували шоу у бізнес-центрі свого готелю на ноутбуці Колера, а потім перевантажували всі файли в систему d3. Ми не робили занадто багато поточних рішень для шоу на місці тому, що у нас вже був план.

Ми тільки вирізали ділянки, які, на наш розсуд, ніколи не будуть закінчені вчасно. Відтворення було досить простим. Ми просто з’єднали всі частини, що мали, у велике циклічне відео”.

Обладнання

Разом з Winston Salem Light Project Коутс працює над громадськими художніми проектами і приніс цей досвід в гру світла на фасаді.

  •  4Wall Entertainment Lighting складалося з приладів Philips Color Kinetics ColorBlast TRX, розташованих прямо біля фундаменту фасаду і прихованих за колонами на балконах, включаючи балкон Трумена.
  • За колонами першого рівня використовувалися Revo Gobo Rotator з подвійною індексацією від Rosco.

Проект освітлення також розробляла команда з UNCSA.

Проекційне відображення було лише однією частиною великої картини для цієї події, яка поєднала великі мальовничі елементи встановлені навколо галявини, на будівлі, акробатів, що літають у повітрі, химерні костюмованих персонажів, живих музикантів, святкові солодощі для близько 5 тис дітей і їх сімей.

Співпродюсер події Джонатан Деул протягом останніх чотирьох років бере участь у святкових подіях, що відбуваються у Білому Домі напередодні Хеллоуїну.

“Ця подія проводиться в основному добровольцями і на пожертвувані кошти,”– говорить Деул.

“Ми глибоко вдячні UNCSA, World Stage, 4Wall, Rose та іншими нашим партнерам, а також всім нашим добровільним дизайнерам, акторам і команді.»

“В цьому році подія була дійсно масштабною. Ми бачили її не тільки як велику вечірку, але і як театральний досвід, що підкреслює розповідь. Окрім проекційного відображення, ми створили захоплюючу сценічну подорож через чарівний зачарований ліс з близькою участю живих музикантів, казкових персонажів і акробатичні виступи, в тому числі, вперше в Білому домі, була повномасштабна літаюча трапеція “.

До команди добровільних сценічних дизайнерів увійшли Педж A. Хетеуей, Райан Ховелл і Едвард Морріс, які отримували консультації у дизайнера Донейл Верле, нагородженого Tony Award.

Як і в попередні роки, співпродюсер події Філіп Соломон і його команда Way2Much Entertainment  втілили у життя дружній казковий світ, створивши десять різних наметових містечок, оформлені і  заселених на тему Хеллоуїну.

Серед них Нью-Орлеан, день поминання, Америка старих часів (з зеленими фігурами Бо і Санні, одягненими як персонажі картин Гранта Вуда, традиційного живопису Американської готики, що були встановлені перед моделлю цього будинку), класичні кіно-монстри з багатьох фільмів.

Президент і перша леді зустрічали своїх маленьких гостей і пригощали солодощами від Білого Дому, стоячи на хвилястій стрічці оранжевого килима, оточені навколо павутинням, а над головою м’яко хитались назад і вперед два виконавця на стовпах, встановлених під кутом 16 ̊. ”

Посилання на джерело: http://livedesignonline.com

   

[Total: 0    Average: 0/5]